Subject: Hankelepingu nr 2022-K089 muudatuse kooskõlastamine
From: "RBE hanked" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Ingrid Jakobson" <[email-masked]>
Cc: "Liisi Heiskonen" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:50:27 +0200

Tere

Edastame kooskõlastamiseks hankelepingu nr 2022-K089 „Tagadi ökodukti
ehitustööd” muudatuse.

Dokument on manuses.

Allkirjastatud dokument palun saata  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  e-posti
aadressidele.

Lugupidamisega

Johanna-Liisa Mölder

Hankespetsialist/Procurement Specialist

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti tn 2, Tallinn

Tel: +372 5713 1500

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee